8 lipca 2005

- A w XVI wieku tu była kanalizacja, tego miasta. Czy ty sobie wyobrażasz?
- Nie wyobrażam sobie zupełnie kanalizacji w Redoun.

- No i uciekła ta dwójka...
- No bo byli nerwowi, bo bali się że ich dogonią... ale dogonią ich i ich...
- ... czy tak, czy siak ich dogonią... ale nerwowo jedzie peleton...
- ... powiedziałem ci że nerwowo, bo to wiatr denerwuje ich...
- ... i co z tego wyniknie? Cavendish?
- ... a rożne są...
- ... szkoły...
- ... imprezy organizowane w tym...
- ... ja mam festiwal tańców bretońskich i muzyki tutejszej...
- ... no tak, oczywiście...
- ... są parady świąteczne...
- ... wszystko to chciałem powiedzieć, ale ty znów mówisz wszystko, więc ja już dzisiaj... więc ja się może pożegnam... żebym ci... żebym ci nie przeszkadzał...

- ... jest też opactwo...
- ... no właśnie... a to ja teraz powiem o kolarstwie i o Redoun... dobrze?
- ... dobrze... tego nie mam...
- ... a widzisz...
- ... to będę słuchał z zainteresowaniem olbrzymim...