8 lipca 2003

- ... a kto tak zakładał?
- ... ale zakładali to wszyscy spece, którzy jadą na Tour de France... a jest ich blisko 4 tysiące...
- ... i 4 tysiące speców zajmowało się tym?
- ... nooo a co... wszyscy się zajmują...
- ... to na każdego kolarza przypada 20 speców... to chyba już specpułk nawet jest... powołany...

- ... o jakieś tu jest dziwne takie zwierzę było... nie widziałem... osiołek... myślisz... krowa...
- ... raczej z rogami to chyba byczek...
- ... a byczek...
- ... no chyba że we Francji osiołki sa także z rogami... to tego nie wiem...

- ... no proszę jak ten Hushovd poszedł...
- ... wygra etap... (jazda drużynową na czas)
- ... zgubił swoich kolegów...

- Pozdrawia cię pewnie bank... dostałem smsa...
- Mnie pozdrawia?
- ... tak... czy to jest ten bank twój?
- ... a proszę mi pokazać... to ja ci zaraz powiem...